Meryemgrcy 1Gencmomss doktorum bana haftada 2 3 kez çok canın istiyorsa içebilirsin demişti ama bazı doktorlar kesinlikle yasaklıyor. Kahve dünyasında falan kafeinsiz Türk kahvesi var aklınızda olsun ondan alip icebilirsiniz
mervesvr6 1Gencmomss Benim doktorum günde 1 tane Türk kahvesi çocuğun gelişimini olumlu etkiliyor demişti.
sselinn 1Gencmomss 1 fincan içebilirsiniz. Doktorum en masum kahvenin türk kahvesi olduğunu söylemişti
000 1Gencmomss ben günde 2 kez içiyorum öğlen ve akşam iki defa içmesem bile illa bir kere içiyorum 😀😀🧡 hiç zararını da görmedim 33. haftadayim
birminikkizannesi Ben günde 1 adet içiyorum. Bazen 2 bile oluyor. Hamilelikte kafein hiç tüketilmez diye bir şey yok öyle bakarsak ekmekte yememek lazım o zaman en basiti. Her şeyin bir sınırı var. Bir bardak içmenizde hiçbir sakınca yok.
Omermom 1Gencmomss canım günde 300 mg kadar izin veriliyor. Tabi doktoruna yinede sorsan daha iyi. Bir turk kahvesi 200 mg açık bir bardak çay 50 mg. Tabi kakao ve çikolatada kafein var.
Canles Tavsiyem Nescafe içmeyin ben bir kere içtim çocuğum sabaha kadar horon tepti içimde korkumdan bir daha içmedim türk kahvesi içyorum haftada 4-5 kez 😂
zumrasmom1 1Gencmomss valla zehirli guatr çıktı eczasi kafein tüketme demişti. Endokrin doktoru bir fincan iç birsye olmaz dedi 🤭
Xcbaby 1Gencmomss detaylida bebek yuzunu donmeyince doktorun muayenehanesin de turk kahvesi ikram ettiler ve tekrar ultrasona girdim öyle korkunc öcü gibi bisey olsa bunu yapmazlardi heralde. Cok doktor gezdim hic biri icme demedi ama siz yine de kendi doktorunuza danisin.