Cns_mry Kzlar mrb daha once de bı post acmstım ilk gebelıgımde de benzıne aş erdim deli gibi koklamak ıstıyordum bir hafta surdu gecti. Şimdi bu gebelıgımde de benzın delısı oldum koklamazsam aglama derecesıne gelıyorum. Susayıp su ıcmek gibi bi tür ihtiyac gibi oldu bebege emınım ki zararı var. Doktoruma sordum vitamın eksıklıgı olabılırmı bı tür hastalıkmı nasl kurtulurum diye hastalık deil. Eksıklıkle alakası yok. Koklama dedı. Kurtulamıyorum koklamazsam aglayasım gelıyo koklayınca sakınlesıyorum. Kötü yorum yapmayın lütfen. Bende istemem boyle zararlı bıseyi koklamak. Bana onerecegınız bi yol varmi ?
ZeynepSabancay Cns_mry uçucu öaddelerin tamamı ( timer,etanol, eter, bali , benzin vs.) ağır bağımlılık yapıcı ve beyinde kalıcı hasar bırakıcı maddelerdir. Sana ve bebeğine kalıcı ciddi beyin hasarları verebilir.
Merve123a İlk dafa duydum böyle bişey ama. Kendini tut çünkü kimyasal zehirli bebeğine soşunum yoluyla geçer. Organlarina zarar verir ven. Temizlik ürünleri bile kullanmamaya çalişiyorum özellikle. Çamaşir suyu porçöz ağir. Kimyasallar vebe solunum yoluyla geçiyor dikkat et
Cns_mry Dimple23 yaptı gibi baska bı doktora gitmeyi dusunuyorum. Cnkü kendjm bırakabılecegımı düşünmuyorum.mutlaka tıbda vardır bi çözümü 🙄🙄
miniminne Cok tehlikeli ama ben hic sasırmıyorum Annemde bana hamileyken sigara aşermiş(sigara kullanmayan biri oldugu halde) tütünleri cignerdim emerdim diye anlatır hatta