umoss Kaşık da yanma gibi ağrı gibi birşey var ya 22 haftalık olduk . Daha 3 gün önce ayrıntılı ultrasona girdim bir sıkıntı yokdu sukue nedendir ki bu . 2. Bebeğim ama ben ilkinden herşeyi unutmuşum 🙈