Anonim3447 uyumuyor derken yatakta mı uyumuyor? Yani memede uyuyor mu mesela? Memede uyuyorsa yetiyor olabilir, yatakta uyumaya gerek duymayabilir😅 benimki öyle mesela.
Gaz olduğundan emin misiniz? Gazını çıkarınca ağlaması azalıyor mu?
Günlük çişli bez sayınız ne? Doyup doymadığını az çok oradan anlarsınız.
Çiş yaparken zorlanıyor mu? Acı çekme belirtileri gösteriyor mu? İdrar yolu enfeksiyonunda genelde acı çektiğini belli ediyorlarmış.
Ağlarken meme vermeye çalışıyor musunuz? Memeyi alması için önce sakinleştirmeye çalışıyor musunuz? Her bebek farklı şekilde sakinleşiyor. Bazıları omza alıp gaz çıkarır gibi pat pat vurunca, bazıları aşağı yukarı sallanmayla gibi.
Eğer mümkünse eşinizi başınıza dikin, yatarak emzirin. O arada yarım saat de olsa azıcık uyuyun. Ben çok uykusuz hissettiğimde öyle yapıyorum. 10 dakika bile olsa iyi geliyor.
Uyuduğu zaman odayı karanlık yapmaya çalışın. Uyku süresini etkiliyor.
Ben beşiğine lavanta keseleri koydum. O da biraz sakinleştiriyor sanki. (Plasebo etkisi de olabilir ama bende işe yaradı)
Bir de siz sakinleştirici çaylar içebilirsiniz. Papatya gibi. Sütünüzden geçer muhtemelen.