Deletedmom_112 Kızlar nerden alırsam alayım hep çok acı bu yüzden ceviz yiyemiyorum. Sevdiğiniz bi marka ya da satıcı önerir misiniz ?
Yenibirannee Deletedmom_112 normalde köyden getiriyor kaynanam bana cokta lezzetli bitince makbul den aliyorum ordaki de lezzetli ve taze geliyor bana
Nnoktaa Deletedmom_112 yiyeceğiniz kadar cevizi geceden suda bekletin sabah suyunu süzüp tüketebilirsiniz. Bana da acı geliyor bu şekilde taze gibi hoşuma gidiyor. Belki sizin de hoşunuza gider
060321 Deletedmom_112 ben a101 den alıyorum ilk aldigimda nasıl olduğunu bilmedigim için az aldım sonra beğendim gayet güzeldi artık ordan alıyorum
SusamTanecigi Deletedmom_112 kuruyemiscilerden tadına bakarak alın yada satan tanıdığınız falan varsa ordan alabilirsiniz https://instagram.com/usulnaturel?igshid=MzRlODBiNWFlZA== ben bu sayfadan aldım mesaj atın dönerler size çokta beğendim yeniler çıksın bu kısa yine alacağım inşallah
Deletedmom_112 Yenibirannee teşekkür ederim keşke bana da köyden getiren olsa onun yerini hiç biri tutmaz
Nnoktaa Deletedmom_112 yıllar evvel cevizi suda bekletip suyunu içmek kolestrole iyi geliyor denmişti. Babama yapıyordum. Suyunu ona verip cevizleri kendim yiyiordum oradan alıştım. Haaa sonradan. Beklettiğimiz Suyunun aslında hiçbir işe yaramadığını öğrendim. Suda beklemiş cevizler yanıma kar kaldı 😂 şimdi bile yapabilirsiniz 1-2 saat beklese bile acılığı gidiyor. Ama geceden sabah çok güzel oluyor 😍😍😍
Nnoktaa Deletedmom_112 buna dair kesin bir şey söyleyemem. Sizin için tekrar googledan araştırdım her yerde bas bas cevizi suda bekletip suyunu içmek de çok faydalı deniyor. Bence vitamin değeri kaybolmuyordur. Öyle olsa suyunu iç cevizi atın derlerdi sanırım. 🧐Bu arada beklettiğiniz suyun içme suyu olmasına dikkat edin.
rabiaozcans cevizi 1 gün suda bekletin öyle yemeyi deneyin, taze ceviz gibi oluyor tadı çok güzelleşiyor😍 acılığıda gider diye umuyorum