21 haftalık gebeyim. 13. Haftamda ense kalınlığı 3.7 ydi. 14 te 5.5 e yükseldi. Amniyosentez ve fetal DNA istemedik. Neyse ki 18. Haftamda 4.4 e düşmüş ama bacak boyu bir hafta geriden geliyo ve ayaklarında ödem var dedi doktor. En son bugün ayrıntılı için gittiğimizde 19. Haftada görünüyor dedi normalde sat a göre 21 haftalıgim bacaklarında orantisizlik varmış bı bacağı diğerine göre daha kalınmış (hemihipertrofi) . Ve ayaklarındaki ödem hala devam ediyor. Her kontrole gittiğimde bebeğimde bir şey çıkıyor gerçekten psikolojim bozuldu. Benimle aynı durumu yaşayan var mı?