User22 bende de tansiyon var ama hamilelikten sonra yükselmeye başladı doktorum ilaç verdi günde 3 kez kullanıyordum bı kaç ay kullandım sonra düzene girdi ara ara yüksek çıkıyor ama sonra düzeliyor günlük düzenli limonlu suyunu ic,ekmeği azalt yada beyaz ekmek yeme,çok tuzlu şeyler tüketme düzenli tansiyonunu ölçtür bir yere not al 1 hafta kadar yap öyle doktoruna göster olaki yüksekse eğer ilaç vermek zorunda doktorun