Sab16 benim gec döllenme olduğu şuradan belliydi mesela bazen zannediyoruz ki 28 günde 1 regl oluyorsak 14 günde 1 yumurtluyoruz sanıyoruz ama böyle birsey yok ben çok düzenli olmama rağmen gecikmem olmustu ve regl gecikmemin 2.gunu yumurtlama yakaladım egerki yumurtladigim tarihi bilmeseydim son adet tarihime göre hesap edilecekti buda sat mesela benim 5 mayıs 7 haziranda yumurtlama oldu bende 5 mayısa gore şuan 21 haftalık olmam gerekirken benim doktorumun düzenlediği sat 22 mayıs şuan 19+1 im mesela bu yüzden sat olarak değil yumurtlama gec olduysa gec dollenmede olmuştur olarak değerlendirmeniz lazım