sedanurbelik Bugün 19 haftalık olduk doktora gittiğimde kalbinde parlaklık ve ayak baş parmağının arasında boşluk farketti sizce bu iki ihtimal %100 öyle olduğunu gösterir mi? veya böyle belirtileri olupta bebeği sağlıklı dünyaya gelen var mı?
Demir1dnz sedanurbelik test yaptın mı kan alıyorlar kandan kanda ihtimal varsa emin olmak için karından sıvı alınıyor 2 li taramada orta riskli çıktı aldırmak istermisiniz diye sordu yok dedim sonra 4 ki tarama zamanında düşük risk çıktı sonuçlar iyi dedi sıvı aldırmak istemediğine halen emin misin diye sordular eminim dedim sıvı aldırmakta 5 bin liraydı şuan en fazla 7 bin liradır emin olmak istiyorsan git özele
Bebegim3444 sedanurbelik benmde ayan şüpheli durum sıvı almak istediler ama kabul etmedim. Risk lerinden bahsedince. Fetal yaptırdım sonuc bekliyorum
AleynaResul sedanurbelik parlaklık bende de çıktı 2 gün önce baktırdım bölüme sıra alıp perinatoloji bakıyor detaylı usg çekiyolar eğer ikili test yapmadıysan onuda istiyolar bu arada detaylıda zaten hepsi gözüküyor hamdolsun bişi yoktu bugğnde kendi doktoruma gittim parlaklığı gitmişti korkmayın allahın izniyle bişey olmaz
sedanurbelik Demir1dnz sıvı için doktor düşük riskini tetikler dedi ultrasonda kalpte parlaklık veya ayak baş parmağında ayrıklık farkedildi mi peki sizde
Demir1dnz sedanurbelik yok bizde hiç öyle şeyler olmadı görmedi gayet sağlıklıydı benim hamileliğimde normal geçiyor şuan 32+1 hiç kötü konuşmadı sadece o zaman söylediler orta riskli çıktı diye sıvı aldırmanın bi zararı varmı diye sorduğumda olumsuz konuşmadı alanında çok başarılı çok iyi bi doktor olduğu için güvenerek gittim istersen sende biraz araştır alanında iyi bi doktora daha danış çünkü hepsi bir birinden farklı bilgiler veriyor cihazları eski oluyor bazı hastanelerin bu sebeple yanılma payı olabiliyor
Yaman- sedanurbelik merhabalar aynı konu başlığını bende açtım maalesef benim bebeğiminde kalbinde parlaklık çıktı yarın fetal DNA yaptırıcam umarım bebeklerimiz iyidir
sedanurbelik AleynaResul inşallah öyle olur 10 gün sonra detaylıya giricem beni korkutan kalpteki parlaklık değil ayak baş parmağında ayrıklık oldu
AleynaResul sedanurbelik içinizi rahat tutun bunlar birer makine sadece Allahtan başka kimse bilemez 🤲🏻
Ustunneliff sedanurbelik 2li ve 3lü 4lü testten herhangi birini yaptırmadınız mı ? Birine bile bakılsa bile bir sonuç olurdu aslında ben mesela 16. Haftalıkken 4lüye baktırmıştım. Amniyosentez maddi gücünüz yetiyor isede fetal DNA yaptırabilirsiniz ama bunları yaptırmak için bence detaylıyı bekleyin eğer baktınız detaylıda bir sorun çıktı inşallah çıkmaz birinden birini yaptırırsınız
sedanurbelik Ustunneliff 2-3lü yaptırmadım ama dörtlü yaptırdım onu da devlette yaptırmıştım o yüzden özeldeki doktorum sonuçları göremedi bişeu diyemedi inşallah detaylım temiz çıkar