ozturkaeb Haftadayım bugün doktor kontrolü vardı. Baş çevresinin 2 hafta kadar önden geldiğini söyledi, çatı muayenesi oldu dar değil imiş.Normal doğum olabilirmis. Sonraki haftalarda gelişimi önden giderse sezeryana döner diyor. Böyle olup normal doğum olan var mı?
Baharoloji ozturkaeb benim 4 hafta öndeydi bpd 10 u geçmişti 41. Hafta ile uyumluydu 37+5 te normal oldu ilki ama bu gebeliğimde bu hafta gelmesi gerekiyordu :) sınırı çok geçti artık sezaryan olacak sanırım erken gelirse sizde normal olabiliyor
Esmagrr ozturkaeb şekerli gıdalardan uzak durarak sulu yemem sebzeler ve tam buğday ekmeği yiyordum herşeyi o kadar az yiyordum ki öyle devam etmesin diye nefsime hakim oldum diyebilirim