Adeninannesiseren Nsmanamak benim ikinci gebeliğim ama bende hatırlamıyorum. 11 ile 14 diye arastrıdım ama bende bu postta bekleyim
Nsmanamak Aysenrr35 sevındım ozaman doktora gıtmeme daha varda bekleyemedım bırde buraya sorayım dedım 🤨