Benim 26. haftada 739 gram gelmişti. Benimkide azdı yani bir de doktor karın çevresini ölçtü 1 hafta geriden geliyor dedi. Doktorumda bana kilosu az galiba minyon olacak dedi bende çok üzüldüm. İki hafta önce demişti bu arada bunu. Pazartesi günü tekrar gidicem. Bebişi beslemeye çalıştım inşallah kilo almıştır. Yani demem o ki sizin ki benimkine göre kat be kat daha iyi.