Ceren0735 Arkadaşlar 9+4 üm bugun doktorum cinsiyet tahmin yaptı biz sordugumuz için bu haftalarda yanılma payları oluyor mu ?
Ceren0735 mommys1 çıkıntı var dedi ama bu haftalarda kızda da erkek de aynı çıkıntı olur dedi ama benim tahminim kız dedi ama emin değilim kesin değil 12 haftada kesin söylerim dedi
mommys1 Ceren0735 bana da 13. haftada kıza benziyor ama net diyemem dedi 16. haftada kesin kız dedi genelde ilk söyledikleri çıkıyor erkek bebekler daha erken gösteriyormuş hayırlısı olsun 🙏
Ceren0735 mommys1 bizim daha 9+4 cok erken pzartesi fetal vereceğiz zaten 11 haftada net öğrenmiş olacağız inşallah
mommys1 Ceren0735 hadi hayırlısı olsun sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin Allah gerisi önemli değil 🫶
Ceren0735 Evremoz biz sorduğumuz için tahminde bulundu ama bu haftalarda cinsiyet oluşuyor mu bilmiyorum
Evremoz Ceren0735 cinsel çıkıntılar 10. Haftada oluşmaya başlıyor. Ben de 12 sordum doktorum tahminde bulundu lakin güvenme bu tahmine daha çok küçük ,dedi.