hayalim35 Bebekcee galiba çünkü doktor bi sorundan bahsetmedi bebek canlanmış dedi kalp atışı da gördük 1 ay snra gel dedi
Aybarssmom_ Bebekcee valla hatırlamıyorum ama ilkadimlarim.com ve bebek.com saylarına baktım şimdi doğru çıktı🤣
Bsssr Tamamen tesadüf olabilir ya bi ihtimal dün birisi tablo atmıştı 5-6 ay hamile kalma ayında üst üste hep kız çocuk gösteriyordu yani mümkünmü bilemedim
Bahar2828 Bebekcee ben inanamıyorum birinde erkek birinde kız çıkıyor hangisine inancam tabloda kız diğer hesaplama da erkek çıkıyor
Mevludealtungok Bebekcee kız diyordu çin takvimi bende başından beri kız hissediyordum 3. Ayda özel hastanenin ilgisinden dolayı çok erken bir şekilde kız olduğunu öğrendim
060321 Bebekcee Google’dan cin takvimi yazdım ilk başta sabah yazılı bir yer var o sayfaya girince kaç yaşında hangi ayda hamile olduğunuza ait liste var ben o listeden baktım 3 ümüzede
Ebrkzy Benimde tuttu hemde ikisinde de 5 yaşında oğlum var onda bakmıştım doğru çıktı şimdi 6 aylık hamileyim nasipse kızım olacak onda da doğru çıktı 🥰