Kızlar 30. Haftada azar azar su gelmesiyle hastaneye kosmustum doktor açıklığımın 1 parmak olduğunu bebeğin doğum pozisyonunu aldığını söyleyip yatisimi vermişti. Erken doğum riskimin olduğunu söyledi hatta 40 haftayı beklemez demisti. 1 hafta yattım hastanede suyumu bir şekilde durdular. Taburcu oldum çıktım şuan 34+4 haftalık olduk. Dün gece vajinada bir keskin batma hissi oldu beni uykudan uyandıracak kadardı. Neyse ki 1 dakika falan sürüp kendiliğinden geçti. Az önce yine aynısı oldu 🥺 Acaba açılmammı artırıyor. Bu şekilde açıklığı ilerleyen oldumu? Şuan bu durum 2. Kez başıma geldi. Bebeğimin hareketleri normal. Bu biraz içimi rahatlatıyor. Acile koş git buraya neden yazıyorsun demeyin. Evime hastane uzakta ona göre hemen gideceğim.