Slnhtc Merhaba Mersin anneleri nasılsınız kizlar tanışalım bebişler nasıl hangi hastaneye gidiyorsunuz fiyatlar nasıl
tugbadurmaz34 Slnhtc merhaba canım bende Mersin’de yaşıyorum henüz yeni hamileyim şartlardan dolayı şehir hastanesine gitmeyi düşünüyorum ilk randevumu aldım bakalım nasıl olacak
dnzalya123 Slnhtc forum yaşam hastanesinde sezeryanla doğum yaptım 2 yıl olucak ozaman 8 bin di normal sezaryen 6bin 500 dü şimdi ne kadardır bilmiyorum
Zsaslan tugbadurmaz34 kesinlikle mehmet köre almanı tavsiye ediyprum son ana kadar özele gittim ama şehirde düşünmeyi deniyorum harika bir doktor
tugbadurmaz34 Zsaslan Mehmet köre adında bir doktor bulamadım canım acaba soy ismi farklı olabilir mi
tugbadurmaz34 Zsaslan belki başka hastaneye gitmiş olabilir Mehmet adında bir tane doktor var onunda soy ismi başka
Zsaslan tugbadurmaz34 mhrsye bakıyorsan orda çıkmıyor sabahtan gidip sıra alman gerek kesinlikle durhasan toruna sıra verirlerse kabul etme berbat bir doktor
tugbadurmaz34 Zsaslan yaaa çok teşekkür ederim canım benim yarın zaten doktora gideceğim şehir hastanesine bakacağım mutlaka
BabySkr Hellooo tarsus takipliydim sonra Mersin üniversite hastanesine yatisim verildi doğum bekliyorum 🤲