Kızlar size bişi sorucam özellikle tecrübeli anneler yaşayanlar ben geçen 31 haftalıkken gittim kontrole nst bağlandım doktor biraz ağrın çıkmış heyecan mi yaptın dedi olabilir bilemedim dedim ama ben söylemeyi unuttum benim kontrolden 10-15 gün öncesine kadar yeşilimsi akintim oldu hep hala var idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı 1 ay önce falan zaten bekarken de olurdu bazen gaz sancısı gibi afedersinz çıkarınca geçen cinsten bazen üşütme ağrisi olur ya öyle kasık ağrıları doktor bol bol dinlen ye iç iş yapma haftaya bidaha nst dedi yarın yine nst ben gidince direk söylemeyi unuttum diye bahsedicem bundan çünkü arkadaşım bana 32 de ben enfeksiyon dan kan geldiğini biliyorum nst de bile aşırı sancı çıkıyordu imza atıp çıktım hastaneden o gün dedi sakın aksatma enfeksiyon iltihap bunlar sancı yapıyo zaten ve nst çıkiyo dedi ağrıdan kivraniyomus hatta bende korktum böyle yaşayan var mı nst de çıkan sanciı lla doğum sancmi ? Bu hafta takip ettim mesela üç gün falan hiç olmadığı oldu arada kasık ağrısı olup geçtiği oldu bu gün biraz daha var mesela ama geçiyor 2-3 dk oluyo 1 saat olmuyor yada üç beş saat olmuyor üşüttüm sanırım yada enfeksiyon dan şüpheleniyorm