Hoşgeldiniz efendim
Paketleme acentasi olarak yıllardır evlere ek iş olarak istihdam sağlıyoruz.17.00’ten önce verilen siparişler Aynı Gün Kargoya verilir Firmamıza Ait İlk Ay Kayıt Ve Kargo Ücreti Alınmaktadır Önceliğimiz müşterilerimizin memnuniyeti bizim için çok önemli. İş hayatımız, bu yöndeki bireysel ve profesyonel talepler sayesinde kapasitemizi arttırarak ve çeşitlendirerek devam etmektedir. İnternet üzerinden evlere ek iş olarak istihdam sagladigimiz icin ödemeler çıkar.
KAYIT ÜCRETİ ALMAMIZIN SEBEBİ :
Ücreti yatırıp dekont attıktan sonra olası bir mağdur olma durumuna düştüğümüz zaman elimizdeki banka dekontu ile her türlü hukuk işlemleri yapabilmekteyiz. Bu yüzden kapora ücreti almaktayız.
Sizden Aldığımız 350₺ Olan Kayıt Ücreti Size Vermiş Olduğumuz iş Teslim Esnasinda Kazancınıza Ek Olarak (+350₺) Olarak İade Edilecektir
İlk etapda sizlere 2,000 adet doğal sabun gönderilecektir herşey hazır bir şekilde elinize ulaşacaktır.
Paketleme başına 6 ₺ kazanıyorsunuz 12.000₺ kazanciniz olmaktadır. Bir ay süre zarfında bitiremediğiniz takdirde ikramiyesine faydalanamazsiniz sadece yaptığınız urun sayısı kadar ücret alırsınız. Diğer etaplarda bu miktar yükselmektedir ve bu sizlerin elindedir daha fazla paketleme yaparak daha fazla kazanç sağlayabilirsiniz.
İŞ SÜRECİ NASIL İŞLİYOR
Paketleme şekli size göndereceğimiz ürünlere göre değişiklik gösteriyor.
İlk etaplarda size sabun ürünü gönderiyoruz eliniz alışana kadar. Daha sonra size farklı ürünler gönderiyoruz aldığımız siparişlere göre.
Ürünlerin yanında zarfin içerisinde hafıza kartı oluyor içinde öğretici ve bilgilendirici detayli video ve resimler mevcut.
30 gün süre zarfında bitiremezseniz yaptığınız ürün sayısı kadar ücret alırsınız .
Erken bitirdiginiz takdirde tekrardan sipariş alabilirsiniz. Bir ayda 2 kez sipariş alma hakkınız bulunuyor sipariş başına kazancınız 12.000₺ dir.
350 TL Tek Seferliğe Mahsus Kapora Ücreti Aliyoruz Ve İlk Ay Size İadesini Yapıyoruz….
Durum bu şekilde kızlar. Bunu burda paylaşmam umarım yasak değildir 😕