Kbryagci38 Bugün ilk kontrolüm vardı kalbini dinledik çok iyi dedi doktor fakat bebek biraz küçük gibi dedi korktum biraz açıkçası 7+2 tüp bebekle gamileyim sizce normal mi haftasına göre ?
Meryemgrcy Şimdi benim ulttasona baktım 6 haftalikken 7.6mm. Bence gayet normal Benim doktorum hiç küçük falan dememisti