Ebrugrgn Fatmaaa95 16. Hafta ilk öğrendiğimiz zaman ama yanıldı doktor kız demişti ama 21. Hafta erkek olduğu netleşti 😅🌸
Mekklc 12 ncı haftada tahmin etti 13 ncü haftada kesinleşti Rabbim izin verirse oğlumuz olucak inşallah 🥰
Fatmaaa95 Mekklc yaa ne güzelll sağlıkla kucağınıza alsın inşallah 🥰 benim şuan 6+2 kalp atışı için gidicem haftaya keseyi gördüm 2 gün önce şükür 🥰
Elif380 Mekklc ilk tahmininde pipi gördü mü yoksa kemik yapısına mı öyle dedi bende 13. Haftada kemik yapısı erkek dedi şimdi 14 olduk Salı günü gitcem
Mekklc Fatmaaa95 Allah sağlıcakla kucağınıza almanızı nasip etsin 💖 iki gün önce keseyi gördüysenix bence acele etmeyin bı 10 gün sonra gidin net duyarsınız kalp atışını inşallah 🥰
Mekklc Elif380 onu hiç bilmiyorum sadece tahminim var dedi ama bebişimiz kendini o haftada sakladı göstermedi sonraki hafta ben çikolata vs yedim bı 20 dk sonra doktorun yanına girdik bebişimiz maşallah öyle bir gösterdi ki kendini dedim insan bu kadar göstermeye heves etmez 😍😅
Elif380 Mekklc çikolata yeyince oynuyor o zaman 😁😁 bende hastaneye gitmeden önce yiyeyim o zaman hareketlensin her gitmemde uyuyor
Ikimelekannesi_ 11.haftada tahmin etti develtteki doktorum ikili tarama testi icin gittigimde ozeldeki foktor %80 dedi.14.haftada tekrar develttekine gittigimde %100erkek dedi yani hep dogru cikti persembe gunu de 17 haftada gittim yine erkek dedi.