elifnural hiç riske atmayın isterseniz yaparsınız ama sorun yaşayabilirsiniz arkadaşım çatı darlığı olduğu halde normal diye diretti bebek buna bağlı sıkışmadan sorun yaşadı kuvezde yattı arkadaşımında aşırı yırtılması oldu çok pişman ama iş işten geçti illa normal doğum en iyisi diye bir şey yok vücudunuz hangisi doğum şekline el veriyorsa en iyisi o 💐