tgbadlgzr Selam arkadaşlar. Sigortalı çalışanım hamileliğimin başından beri çalışıyorum 24 haftalığız şuan. Doğum izinine 32. Haftada çıkmayı düşünüyorum yapmam gereken şeyler nedir? Bir de doğum parası ne zaman yatıyor ve şuan ne kadar?
gamzecgr tgbadlgzr 32+0 da çalışamaz raporu alıyorsunuz doğum yapınca ilk yarısı yatıyor doğumdan sonra istiharat raporu yazıyor doktorunuz o izin bitince de kalan yatiyor yatan miktar herkesin değişiyor yatan prim gün sayısı ve brüt ücret ile hesaplanıyor raporlu günler düşüyor çünkü firmanızın muhasebecisine hesaplatabilirsiniz ben öyle yaptım
Coynes tgbadlgzr merhaba pazar günü dogum yaptim asgari ücretle calistim bugun hesabima 15.500 yatmisti geri kalan ne kadar olur bilmiyorum 😊