mydeno13 Merhaba doktora gittim bugün devlet hastanesine dedi kafası biraz büyük sadece böyle bir haber alan oldu mu acaba ? Benim özeldeki doktorum.bunu hiç demedi ama ?
Evrem990 mydeno13 bilmiyorum ama devlet gereksiz cok korktuyo öylesine devlete gitmiştim bende bir kere banada 2 hafta geriden geliyor demişti özeldeki doktrum yok öyle bisey dedi cok sukur 32 haftalik olduk.
Rabiaeso mydeno13 bana da özelde dedi başı biraz büyük diye bir anormallik olarak söylemedi bilgilendirmek için söyledi hiç takmadım açıkçası her bebeğin başı küçük veya normal boyutta olacak diye bir şey yok büyük olsa ne olacak 😊
mydeno13 Evrem990 işte. Özeldeki doktorum bi sorun olsa hemen diyor pimpirkli birisiyim ben ilk çocuğum da hemen söyledi üzüldüm beyinde sıvı birikmesi vs yazıyor nette
ilkmommylikheyecani Sıkıntı etme canım düzeliyor onlar doğuma yakın benim oğlumada bir böbrek diğer böbreğe göre büyük ama korkma doğuma yakın toparlıyor dedi şimdi 31. Haftadayız toparlanmış bile elhamdulillah
Symnr29 Banada kardeşimede aynı şeyi demişlerdi. Hiç bir sorun olmadı çok şükür. Olabilir canım hiç takma lütfen
Baharoloji Mrvcakatt hayır genetik babamızın da bir tık büyük hatta iri bebek olduğu için şekerim olmamasına rağmen karbonhidrat çok sınırlı meyve çok sınırlı tüketiyorum
Honey_candy @mydeno13 Baharoloji Kızlar bebeğimin kafası 4 hafta ilerideydi beyin sıvısı (ventrikül sıvısı) 10 değerinin altında çıkıyorsa kafasının büyük olduğunu söylemelerinin hiçbir anlamı yok. Geçen hafta bugün sezaryan doğum yaptım bende hep kafası nasıl acaba çocuğu bi çıkarıp gösterseler de rahatlasam diyodum ameliyatta gayet normal bi kafası var. Hiç telaş yapmayın beyin içi güzelse