Hayatımda yaşadığım en zor ama sonucu mükemmel normal doğum hikayem🙈 çarşamba günü hastaneye gittim 0 sancı 0 açılma suyum da gelmedi kontrol amaçlı gittiğimde yatış verdiler. Usg de 39+4 ken doktor hesaplanmasında 41+3 çıkınca zorla doğurttular resmen e tabi benim kızın da geleceği yok tabi😄😄 Çarşamba ve perşembe kendi sancimin gelmesini beklediler baktılar olmuyor hiç acilmam yok suni sancı verdiler perşembe akşamı , cuma sabah saat 8 e kadar sancı çektim 4 cm açıklığım oldu o da yetmedi fitil verdiler fitil 3 e kadar sancı verdi ve 3ü 9 geçe zar zor bebeğimi doğurdum 🥰