Meervemsi canım ben ayrıntılı USG için gitmiştim ona 23 haftamda rahimde açıklık var dedi acil serklaj dedi 20 bin lira ücret dedi bizde tabi panik olduk korktuk hemen yaptırdık ama Alper bey varmış Çarşamba devlette o da bu iş de çok iyi diyorlar sonradan araştırınca öğrendim bende istersen onunla da bir gorusebilirsin