Fidan2446 Kizlar 2 li tarama testinizi hastaneden mi yaptirdiniz yoksa , yurt dışına gönderilen özel bir yerden mi yaptirdiniz
Bebegim3444 Fidan2446 devlette yaptırdım sonuc riskli cikinca fetal yaptırdım yurt dışına gönderildi kan.
Fidan2446 Benim gittiğim hastanede özel hastane ordan yaptırdım ama doktorum istersen özel yere de gidip yaptırabilirsin 9 ay boyunca kafan rahat olur diyince . Kafam karıştı. Ayrıca ultrasondan baktı herhangi bir problem yok dedi