Englishteacher Ben de çok klasik sevmeyen bi insanım. O yüzden de akraba çevresi çok bık bık eder hatta, düğünümde kınamda ev döşerken hep eleştirilmişimdir sadelikten yana olduğum için. Ben rahatlığına ve ilerde kullanıp kullanamayacağıma takılıyorum, görücüye çıkacak gibi hastane çantası hazırlayamam valla.
Benim kafamda birini daha buldum bu forumda. Takipteyim sizi o yüzden ☺️