1-bebekk Kadın doğum doktorum dodex yazdı b12 eksikliği için ama bunu verdi eczacı kullanan var mı bir doz vuruldum ama internette gebelerin vurulmaması gerektiği yazıyor ve tedirginim kullanan var mı