Mavisim3457 Bceylan Bende 2 ve 4 No molfix aldım. İnşallah sorun yaşamamda kullanırım. Yorum ve kullananlardan esinlenerek.
Semmraa Bceylan slepy kalıpları ufak ve dar bacakda iz yapıyor kızım da hep molfix aldık yenidoğan özellikle krem sarımsı bir poşeti var gerçekten çok güzel bez ve dar sıkı asla deil
nazazra24 Bceylan araştırmalara göre tek katkısız bebek bezi molfixmiş ben öğrendiğimden beri onu kullanıyorum oğluma önceden sleepy alıyordum sonra evybaby en son molfixde kaldım çok memnunum asla taşırmıyor
happyhappy123 Ben yenidoğan için prima premium care aldım 1 paket aldım memnun kalırsam onunla devam edicem ilk zamanlar için paraya kıydım biraz büyüsün daha uygun fiyatlı bez arıycam 😀
Gulsen54 Bceylan Ben kızımda ilk baslarda sleepy kullandım büyüdükten sonra indirimleri takip edip değişik bezlere geçtim bu bebeğimde de sleepy aldım bakalım bebeğime dokunmazsa bir süre onla devam ederim