Kızlar salı günü doktora gittim 37 hafta içindeyim herhangi bir dogum zamanı söylemedi sadece bebek bir hafta geriden geliyor dedi buna göre adet tarihine göre mi yoksa bebeğin haftasına göre mı hesaplamalıyım doktorlarınız bilgi verirken söyledi mi hiç