Senayuzuntas Koztaburcan bana da 37 birde tahmini 3000 dedi bir hafta geriden geliyor ama sıkıntı yok minyon olabilir anne babanin genetik yapısıyla alakalı dedi
Smyye1B Koztaburcan Gayet iyi 37,+5te doğum yaptım 3300kg 48cmdi 37+4te 3600 demişti ama ultrason yanılttı
defnezumram Koztaburcan benimde pazartesi 37+4 olacak kontrolüm var ortlama benimkide 3100 olur o zamana kadar küçük falan da değil 38+4te doğumum var en kötü 3300 olacak o zamana kadar doktorum da haftasıyla uyumlu dedi zaten
Senayuzuntas Koztaburcan kıloyla hafta gelişimi farklı oluyor zaten sanırım karın baş gelişimine göre hafta uyumunu söylüyorlar