Hazal2332 Arkadaşlar 21 haftalık gebeyim yaklaşık 3 4 gündür kasıklarımda ve rahmimde oturup kalktığım zaman ya da eğilip kalktığım zaman çok kasılma ve ağrı oluyor ilk gebeliğim bu arada aranızda bunu yaşayan var mı acaba normal midir yani
S_B6606 Hazal2332 evet canim bende 24 haftaligim su an ve benimde 20 li haftalarda karnim kasigim agrirdi hafif ama simdi iyice agrimaya basladi heralde cocuk buyudukce agri yapiyo