Selam kızlar doğumdan sonra hastanede kalacağım süre için üçlü uzun kollu bi takım aldım sabahlığı olan dogumum 25 ekim gözüküyor bir tane daha pjama takımı almak istiyorum önü düğmeli sizce bunu da uzun kollu mu almalıyım kısa kollu mu hani damardan ilaç verilirse falan kolaylık olması açısından hangisi daha iyi olur