Donthappymom K123k ben pek anlamam ama galiba pik olmuş ve çatlatmış neyse daha iyi bilen arkadaşlar gelir
Kymetnur K123k dün yumurtlama gerçeklemiş. Bugün çatlama olmuş. Bugünü de değerlendirin mutlaka çatlama da önemli. ❤️
Tklc K123k yumurtlama olmuş bugün çatlama oluşmuş asıl önemli olan bugün canım bugün ve yarını da mutlaka değerlendir 12-14 gün sonra testte takip edebilirsin gebelik oluşmuşsa çıkacaktır
K123k Kymetnur 2 gün peş peşe değerlendirdim hatta dünkü pozitif olunca 2 kere değerlendirdik yinede bugünüdemi değerlendirmem lazım 😂
Kymetnur K123k bence bu günü de değerlendir 😂 şansa bırakma canım. Geç yumurtlama olabiliyor böyle bazen