Birrrcan Kan verdim ben şeker yüklemesi yapmadım Sonuçlarım şöyle Açlık 72 referans aralığı (74-106) Tokluk 149 3 aylık takip sonucu 4.76 referans aralığı (4.8-5.9) Bebeğimin gelişimi iki hafta önden giidyor o yüzden bu tahlilleri istedi doktorum
Baharoloji Birrrcan tokluk kaç saat sonra bakıldı bilemiyorum ama 1. Saat içinde 2. Saat içinde yüksek büyük ihtimal diyet başlatacak meyve hamurişi yani karbonhidrat alımını kısıtlamanız gerekiyor
Birrrcan Tusse18 evet bende onu farkettim diğerleri de aksine değerinde altında dahileyeye gittim sıkıntı edecek bir şey yok dedi ama korkuyorum sonuçta az da olsa sınırda ve geçmiş tokluk yani içime sinmedi doktorun konuşması rahatlamadim
Birrrcan Baharoloji 1 saat sonra bakıldı 149 çıkmış dahileye de çayı şekersiz iç meyveporsiyonunu azalt dedi çok hamur tüketme dedi
Birrrcan Baharoloji endokrine dahileye yönlendirmeli direk gidilmiyor dahili ye doktorum da gerek yok dedi🙄
Birrrcan Mhtpflz doğrudur dikkat edeceğim artık ama 1 aydır bebeğimin suyyu fazla diye zaten yeterince dikkat ediyordum
Birrrcan Melike_4949 geceden yemiştim ama gündüz tokluk için bir şey yerken simit ve ayran başka bir şey yemedim canım