Merhaba kızlar ben başka hastaneye gidiyorum muaneye normalde,orada ayrıntılı yı yapmıyolarmış bana etlige yada şehire gitmemi söyledi 1 2 hafta içinde bugün gttim doktor burda bakamayz geç kalmssn diyor randevu almak için şimdi mecburen özele gidecem başta deselerdi alırdım anca yorulduğumla kaldm bu arada 21+4 üm.