GmzzBb Merhaba Bayanlar, 19+1 haftalık hamileyim. Ve dün doktorum erken doğum riskim olduğunu ve normal doğum yapamayacağımı söyledi. Benim gibi olan anneler varmı?
OlgaArslan GmzzBb neden erken doğum riskin varmış ? Yani sebep olarak ne belirtti bide neden normal doğum yapamıyosun ?
Fnd000 GmzzBb bana dun bunun gibi bisey soyledi servikal uzunluk 2.5 cm riskli falan gibi seyler soyledi bebegin esininde asagida oldugunu soyledi
pamuksekerinannesi GmzzBb Allah Allah benim de plesantam aşağıda 27 haftalığız.. İlk defa bugün kahverengi leke geldi ama çok şükür bunda bile erken Doğum riski var demedi.. Plesanta çıkmamış diye kesin Sezeryan demiyor 30.haftayı bekliyor.. Nasıl bu kadar kesin konuşuyor doktorun.. Kanaman filan var mı cnm?
GmzzBb pamuksekerinannesi evet canım sürekli kanamam oluyor. Ondan dolayı 4 gündür yatıyorum evde özel ihtiyaçlarıma kalıyorum bir tek. 1 ay boyunca bu şekilde olacak. İğne ve fitil kullanıyorum
Nagis Benimki de aşağıda ama risk var felan demedi ama Dr yüzü değişti endisilendim sordm birşey olmaz doğuma doğru çıkar dedi ama hep bu ayak kadar kanamam oldu düşük riskin vardi.birşey olur mu ki acaba🤔🤔
GmzzBb Nagis valla doktorum bana da 6. Aydan sonra yukarı çıkma ihtimali var. Ama kanamam olduğu için riskli dedi ve iğne fitil verdi. Birde bol bol dinlenmem gerektiğini söyledi
pamuksekerinannesi GmzzBb Anladım cnm.. Allah’ın izniyle vakitlice doğurursun İnşallah🙏 Korkma Allah’a sığın 21 haftalık bebek doğmuş 450 gram o bile yaşamış erken Doğum olsa bile korkma ki İnşallah erken Doğum olmasın vaktinde gelsin🙏
Fnd000 GmzzBb vajinal kanamam yok benim rahim duvarinda kanamam olmus biraz pazartesi bidaha gidicem rahim agzi daha kisalirsa dikis aticaz dedi 1 hafta yat hoc bisey yapma dedi ama hic ilac falan vermedi korkuyorum 16+2 benim
GmzzBb pamuksekerinannesi inşallah canım benim güzel duaların için teşekkür ederim. İnşallah hepimiz sağlıkla vaktiyle kucağımıza alırız bebişlerimizi.
Nagis pamuksekerinannesi ne bileyim canım Dr herşey diyor rabbine sigincaz artik Rabbim ne yazdıysa o . inşallah sağlıklı hayırlı bi şekilde doğum yaparız evlatlarimizda sağlıklı olur benimde 4aya kadar kanamam oldu şuan olmuyor artık çok sukur
GmzzBb Fnd000 inşallah herşey yolunda gider. Vaktinde sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi. Sana da çok geçmiş olsun. Dikkat et yorma kendini Allahın izniyle bişey olmaz
Fnd000 GmzzBb insallah sagli olsunlarda baska bisey onemli degil cinsiyet icin gitmistim doktor bunlari soyleyince cinsiyeti bile soramadim cok uzuldum allah yardimcimiz olsun
Nagis GmzzBb herşeye ragmen kotu dusumeyeceksin iyiyi düşün rabbini an hep sağlık sihat hayırlı evlat isteyin Rabbim vermekten gocunma hastanede yattım evde de yattım ama aklıma kotu getirmedm insan hastanedeykn cagresiz oluyor ama Rabbim güç veriyo insana
GmzzBb Nagis Dua etmekten başka bişey gelmiyor ki elimden. Sonuçda verende o alan da o ama insan ister istemez üzülüyor