Yesimustafa Caganın renkli dünyasi? Ve gittigidiyor n11.com de çağan tasarım diye geçen bi tasarımcı.... yaklaşık 20 gün önce kızlarla burada bu sayfanin tartışmasını yaptık güvenilir mi çok uygun diye. ben havale yaptım 20 gün önce belki de 20 günü gecti 5günde elinizde dendi ama kac gun oldu sürekli oyalanıyor müşteri hizmetleri diye bi wp var oradan sürekli şu gün kargoya verilecek deniyor ama bi türlü verilmiyor nedense para ödemesi de yapmıolar şikayet icin bilgisi olan var mi
Efuli53 Yesimustafa gittigidyor üzerinden aldıysanız işiniz kolay ama diğer türlü zor.. bende efsane cumada bez almıştım allahtan ki hepsiburadadan almıstm bir hafta oldu para iademi bekliyorum satıcı zaten cevap vermiyor artık
Zeynpatak Yesimustafa ben facebook sayfalarina mesaj atmistim 2 ay oldu geri donen yok iyi ki donmemisler de siparis vermemizim ozaman .
Yesimustafa Efuli53 'yk ınstagramdan aldım şimdi de ınstagram kapatmışlar. Gittigidiyorda yorumları okudum şimdi hepsi benim gbi yazmış aynı zMnda kargo verip ödeme yapmışız ama ürünler yok. Müşteri hizmetleri telefonlara cevap veriyor ama günlük oyalıyor
Yesimustafa Zeynpatak iyi ki vermediniz bencede zaten ınstagram ve faceyi aktif kullanmıyorlar gittigidiyor ve n11 üzerinden sipariş durumu baya iyi ama hepsi aynı konudan şikayetçi geç geliyor. O yorumları görmüş olsam vermezdim
Zeynpatak Yesimustafa aynen aktif olmayinca guvenemedim ben de . Insallah paranizi alabilirisniz . Ben agi hobi evinden yaptirmayi dusunuyorm
Sakaryali Zeynpatak Merhaba canim. Bende baybnest için araştırmalara başladım yorumunuz dikkatimi çekince mesaj atmak istedim. Suan Agi hobi eviyle konusuyorum ama siz yaptırdınız mı güvenilir bir site mi
Zeynpatak Sakaryali yok canim henuz yaptrmadim ben de watsaptan konustm 1 hafta icinde yapiyoruz dedi guvenilir geldi ama dedigim gibi henuz anlasmadim eger sen yaptrirsan yine bana yaz olur mu nasil oldugunu
Sakaryali Zeynpatak Tamam canim bende henuz cinsiyet ogrenmedim ogrenince hemen yaptıracağım o zaman yazarım ☺