Bsrblr tunahansmom büyüsün ve ıyıce duyulsun dıye 8 de gıttım bende hem kalp atışı vardı hemde büyümüş 2cm olmustu♥️paşam suan 23 haftalık abı olduk artık bız darısı sıze
Sabahat17 6+4 te gitmiştim duyamadim 10 gün sonra tekrar gel dedi pazartesi randevum var gidecem inşallah duyabilirim 8+0 olacaz
Haticetalan Sabahat17 aynı durumdayım bnde 6+4 üm bugün ama 1 hafta geriyiz normalde 7+4 sorun değil bu dedi geç döllenme olabilir dedi haftaya tekrar gidicem inşallah duyarım çok merak ediyorum🥺