Eslemim34 ben hamile kalmadan önce yaptırdım arka iki dişim de olmamıştı gebelik dolayısıyla yarım kaldı ama genel görüntüsünden çok memnunum. Çok iyi araştırman lazım çünkü bu görüntüye ulaşana kadar çok zorluk yaşadım açıkçası pişman olduğum da çok oldu. Ben 1.5 sene önce başladım ve diş başına 2500 lira olarak anlaştım işlemler çok uzun sürünce artık diş başına 3500 civarı ödeme yapmış oldum. 2 bin lira olan pek güven vermedi açıkçası.
Sorunuza gelecek olursak da bebeği strese sokacağı için doktorlar yapmaz hele ki bu işlemler uzun sürdüğü için bende doğumdan sonra yaptırmanı tavsiye ederim.