Sevvaldogru canım öncelikle sağlıkla kucağına al inşallah 31+5 den beri erken doğum riskim var sebebi de bebişim rahimde çok aşağıya inmiş sancılar geliyor bir gün hastanede yatıyoruz şükür geri gidiyor derken 35+5 olduk 2900 gramdı üç gün önce. Ultrason ile doğumu arasında 300 gram fark edebiliyormuş. Doktor 2000 kilo altı çok riskli
2000 üstü riskli, 2500 üstü artık çok risk görmüyoruz dedi. Tabi 40 haftalık doğup küvezde kalan bebişler var çünkü doğum anı herkes için farklı gelişiyor. Sen gönlünü ferah tut stres yapma bol dua et birde yine de bir danış doktoruna postlarda hep havuç suyu bebeğin suyunu arttırır diye okudum denenebilir faydası olacaksa. İnşallah pozitif doğum hikayelerini okuruz 💐