Hanimeller Kızlar bi arkadaş bahsetti de analık izni varya 8 önce 8 sonra 16 hafta olarak . Bu süre 16 öncesi. 16 sonrası şeklinde 32 ye çıkabilirmiş bilgisi olan var mı
gamzecgr Hanimeller yok o geçen sene kasımdan beri konuşulan bı haberdi ama değişiklik yok sadece işte doğumdan sonra 8 hafta izin bitince 6 ay ücretsiz izin alabiliyorsunuz
Hanimeller gamzecgr hımmm tüh bende bi an sevinmiştim 4 ay çok kısa bi süre 32 hafta izin olsa gayet iyi olurdu
Hanimeller gamzecgr ya şimdi bebek olduktan sonra hem onu bırakmak zor hem eve alışıyorsun bi süre sonra valla