Merveser41 bizde ,3.5 yaşında bıraktık yaz ayında köye götürdüm iki güne alıştı aslında artık onlarda anlayacak yaşta canım. Eve dönünce de kabizlik yaşamıştık on gün kadar duphalac kullandık bir de ışıklı sesli klozet almıştık.. konuşa konuşa hallettik 🤲 size de kolay gelsin sabır gerektiriyor ama bu yaştan sonra dönerse belki sıkıntı olabilir