Kızlar neler yaşadınız başınızdan neler geçti anlatabilir misiniz? Bebeğimin 25. Haftada gelişimi durdu ve biz şuan öğreniyoruz mol gebelik olduğunu. Oysa farklı bissuru doktora gittim en iyi fakültelere gittim birşey diyen olmadı. Erken doğum yapicam bebeğimi kaybetme ihtimalimiz çok yüksekmiş.