zeynepsg hayır bı önceki gebeligimde olan belirtilerin aynısıydi. 5 hafatada keseyi gördük. Daha sonra betama bakıldı aile hekimim yükselme olduğunu ama olması gerektiği gibi görünmedigini söyledi 6+4 tüm kontrole gittim kese ve beslenecek olan kordon vardi ama bebek yoktu bir hafta sonra gel görürüz dediler geç döllenme olmuştur belki diye ama iki gün sonra kanamam başladı. Kese bozulmuştu bebek yoktu içerde büyük kanama alanı var dediler kürtaj ile temizlediler