Kubr_plt00 kürtajdan sonra asıl erken oluyo merak etmeyin eğer kürtajınız iyi geçtiyse . Ben kürtajtan 3 ay sonra ilk denemede hamile kaldm hemen 2 adet gördüm korumayı bıraktık. 2. Adetim çok gelmemişti bile düşünün. Tutmaz die düşünüyorum sonra adetim gecikti bi test yaptım çift çizgi ❤️❤️ şuan 24+5 olduk herşey yolunda gidiyor darısı başınıza inşallah 🤲