Gonuel49 Kyr Canım bende el bileklerime dokunamıyorum o kadar çok acıyor ki 😔 elimde falan öyle çok bi şişlik te yok doktoruma dedim ödemdir dedi baştan attı. Kaç gündür ağrıdan ölücem bileğimden parmaklarıma ve bütün koluma yayılan Bi ağrı. Senin ağrıların nasıl?
tunasmom Kyr bol su iç canım yürüyüş yap egzersiz yap ben öyle yapmıştım çok ödemim olmadı açıkcası hareket halindeydim hep
betulbeyaz Kyr çok ayakta kalmamaya çalış yattığında ayaklarını havaya kaldır kan dolaşımı bozukluklarından kaynaklı ödem oluşuyor, ödemin atılmasının en kolay yolu terlemek terle atılır ödem
Berraeva Kyr En az 3 litre su paketli şekerli karbonhidratli gıdaları bırakmak ve protein sebze ağırlıklı beslenmek. Başka yolu yok maalesef. Diyetisyene gidiyorum ben bu şekilde ödemelerim gidiyo ve rahat hafif hissediyorum inşallah bir an evvel ödem atarsınız siz de 🌸
Kyr tunasmom hareketliyimde aynı zamanda çok ayakta kaldığımdada ayaklarım ağrıyor altları sertleşti resmen
Baharoloji Kyr bol su tuzsuz beslenme ve bol yürüyüş oturduğunuz da da ayaklarınızı kalp hizasından bir tık yukarı kaldırın