ZeynepKaraka 36 hafta olan arkadaşların nasılsınız doktorunuz gün verdi mi dogum için neşer yaşıyorsunuz ayaklarınız elleriniz şişiyor mu?
Asminsmom2 ZeynepKaraka 35+6 yarın ilk ntsmiz var haftaya da çatı muayenesi doğum belli değil şuan ama 37 38de doğurmak istiyorum İlk olduğu için normali bekleyecegiz tabii 🤗🤗 Şişlik yok ama ara ara karın kasilmalarim bugün ilk defa zorladı
Deryadeniz63 ZeynepKaraka 36+5 bizde 38 alirim dedi doktorum benim brz skntili nst hep sanci cikiyo insallah 38 kdr dayaniriz 🙏🏻
ZeynepKaraka Deryadeniz63 hıı geçmiş olsun allahım kurtarsın saglıcakla al kucagına bebeğini inşallah
SinemAyaz 36+3 üz bugün el ayak şişmesi Yok şükür agrım da Yok sadece doktor yatış verdi yatıyorum bütün gün 38 de sezeryan olacam inşallah