Minnosum21 Asiri kusuyorum artik sonu gelmiyor zofer diye ilac verdi doktorum ama dil ustunde cozulendir bunu nasil dil ustumde bekleticem zatem herseyden midem bulaniyor bunu nasil yapicam 😞
Taylin58 Minnosum21 bende kullandım canım ama dil üstünde kullan diye birsey demedi doktorum. Direk içiyordum valla 😀 onunda etkisi biyere kadar kendini ona şartlamadan atlatmaya çalış kuzum 😊
Zeynepksr Minnosum21 bende aynı sorunu yaşıyordum ağzıma alınca kusuyordum diye direk suyla içiyordum biraz rahatlatıyordu ama yine de kusuyordum geçmiş olsun 😌
Ozge1212 Minnosum21 dil üstünde olanı bilmem ama bende zofer kullandım ama tavsiye etmiyorum çok ağır bi ilaç. Kanser hastalarının kullandığı ilaçtır zofer.doktor diyo aşırı bulantınız olduğu zaman kullanın die ben kullandığım gün tam ölü gibi oluyorum yataktan kalkamıyorum😞
Minnakfasulyem Ozge1212 yataktan kalkamamanızın zoferle bir alakası yoktur bence kanser hastaları kullanıyor ama onların da bizim gibi geçmeyen bulantıları olduğu için. Ben doktoruma 2-3 kere sordum bir sıkıntı olsa verir miyiz biz dedi ben kullanıyorum o yüzden
Minikdunyam Ben kullandım ama hiç dil üstü fln yapmadım benide Birtek durdurdu yut gitsin suyla sıkıntı Yok
yagmur2306 Bende kullandım hamileliğimin ilk başlarında haftalarca mide bulantısından yemek yiyemedim doktorum son çare bu ilacı verdi ve bu ilaç sayesinde rahatlayıp yemek yiyebildim yoksa verdiğim kilonun haddi hesabı yoktu aç kalmak çabası
ailecekizledik Ben de kullandım çok ağır bir ilaç aşırı baş ağrısı yapmıştı ben de ama bulantıyı ve kusma hissini yok ediyor
Smyraa Direkt yutarak kullanıyorum. 13+1 im ama hala bulantım devam ediyor. Zoferi bulandan Allah razı olsun. Tek yan etkisi kabızlık bende. Her akşam acile gidip serum yemekten iyidir 🤲 kullanmaya başladığımdan beri hem kendimdeyim hem de yemek yiyebiliyorum.
Minnosum21 Smyraa benimde doktor dil ustunde cozunmesi gerek demedi ama kutunun ustunde dil ustu hapi yaziyor ben zaten hersey bulanip kusuyorum onu o sekim bekletirsem aninnda kusarim
Candan Yaklasik 4 aydir zofer 8 mg yarim olarak gunde aliyorum 20 gunde bir 6 aylik oldum ama hala kusuyorum ilacı içmeden doktorum zarari yok dedi
EsilaErtugrul İlk önce zofer 4 mg günde bir tane içiyordum. Biraz rahatlatıyordu. Ama benim ikiz gebeligim olduğu için mide bulantım herşeyden tiksinme,kusmalarım aşırı aşırı fazlaydı. Ve doktorum mecburen zoftan 8 mg verdi ona dil üstünde eritilenden. Suanda onu kullanıyorum. İlk başlarda psikolejm cok bozulmuştu cünkü gerçekten insanı yıpratıyor sürekli kusmak sürekli mide bulantısı cok zor birşey ve 3 yaşında kızım var sürekli onunla ilgilenmek zorundayım. Bu ilaçlar sayesinde biraz daha iyiyim. 10 haftalık olduk. İnşallah 2 haftaya kadar kendiliginden geçer diye ümit ediyorum...
Smyraa Minnosum21 en iyisi doktoruna bi sor çünkü benim kullandığımda ağız yoluyla alınacağı yazıyor. 4mg , pembe renginde. Allah yardımcın olsun çok zor çok .
EsilaErtugrul Candan umarım benim öyle uzun sürmez cok zorlanıyorum çünkü😔 psikolejimi cok fazla etkilemiş durumda şuanda