Minik kızım hala doğmak için birşeyler yapmıyor tahnini doğum zamanına son 8 gün kaldı 38+6 haftalık olarak bekliyorum. Dün dr kontrolum vardı 1 cm açıklığın var ağrın vs olursa gel güzel dedi ama benim geceleri ufak ağrılarım dışında neredeyse hiç ağrım yok. Minik kız 4 kilo olmak üzere doktorum pazartesiye kadar bekleyelim kendi gelmez ise suni sancı takalım doğur dedi.. Ne yapmalı sizce korkularım ve endişelerim var fikir verip destek olmak isteyenler toplansın şuraya lütfen…